ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اميد کم به يافتن بازماندگان حادثه رانش زمين در تبت

با گذشت دو روز از

با گذشت دو روز از رانش زمين در منطقه تبت چين، خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از رسانه‌های چين نوشته است حدود سه هزار و ۵۰۰ امدادرسانی که برای نجات جان بيش از ۸۰ معدنچی به اين منطقه رفته‌اند اميد چندانی برای يافتن آن‌ها ندارند.

اين اتفاق در نزدیکی لهاسا، پایتخت تبت و در ارتفاع چهار هزار و ۶۰۰ متری مناطق کوهستانی تبت، رخ داد و ۸۳ معدنچی تبتی در زیر آوار آن مدفون شدند.

روز گذشته جسد يکی از اين کارگران شناسايی شد اما ۸۲ معدنچی ديگر همچنان در زير گل و آوار مدفون هستند.

وو يينگ‌جی، نايب‌رئيس کمیته منطقه خودمختار تبت حزب کمونیست چین گفت: "امدادگران همچنان گام به گام به جست‌وجوی خود ادامه می‌دهند اما هنوز نتوانسته‌اند معدنچيان گم‌شده را پيدا کنند."

وی امکان يافتن آن‌ها را ضعيف دانست.

خبرگزاری شينهوا نوشته است از آن‌جا که رانش زمين تکه‌های بزرگ جاده را جابه‌جا کرده و مانع از عبور وسايل نقليه شده است امدادگران "با دست خالی" صورت می‌گيرد.

اين رانش زمين که مسافت سه‌ کيلومتر را در برمی‌گيرد در بامداد جمعه ۹ فروردين‌ماه (۲۹ مارس) رخ داد و کارگران در آن زمان در محل اقامت خود در نزديکی معدن خواب بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.