ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عسگراولادی: شرط آزادی موسوی و کروبی نوشتن توبه‌نامه به رهبری است

حبيب‌الله عسگراولادی، عضو مجمع تشخيص

حبيب‌الله عسگراولادی، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره لغو بازداشت خانگی ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران مخالفان، به خبرگزاری فارس گفت: "شکستن حصر اين‌ها کار قضايی و امنيتی است و به آن‌ها مربوط می‌شود اما حصر اين افراد بدون محاکمه انجام شده و از نظر بنده دادگاهی در اين ‌باره تشکيل نشده است."

وی افزود: "توبه کردن و ارائه توبه‌نامه به مقام رهبری به صورت پنهان و يا آشکار بايد شرط شکستن حصر آن‌ها شود و بعد از رهبری هدايت بخواهند."

عضو رهبری گروه مؤتلفه با بيان اين‌که رهبر جمهوری اسلامی نسبت به اين دو نفر "محبت" کرده است گفت: "موسوی و کروبی از راه‌هايی که برای آن‌ها باز شده بود استفاده نکردند و حصر اين دو نفر از راهی که رهبری صلاح می‌دانند برداشته شود اما توبه شرط آن است."

وی همچنين تأکيد کرد اصلاح‌طلبانی که در جريان رويدادهای پس از انتخابات رياست جمهوری دهم شرکت داشتند و سکوت کردند بايد از آن تبری بجويند و توبه کنند.

عسگراولادی پيش از اين خواهان حل موضوع میرحسین موسوی و مهدی کروبی تا پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران شده و حصر خانگی اين دو را قفلی دانسته بود که اگر باز نشود در انتخابات آینده نيز جمهوری اسلامی دچار مشکل خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.