ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش سوزی گسترده در میدان شوش مهار شد

در چهارمین سالگرد حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، چندین سوله باربری در نزدیکی میدان شوش دچار حریق گسترده شد. سازمان آتش‌نشانی از مهار آتش بدون تلفات جانی خبر داده است.

در چهارمین سالگرد حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، چندین سوله باربری در نزدیکی میدان شوش دچار حریق گسترده شد. سازمان آتش‌نشانی از مهار آتش بدون تلفات جانی خبر داده است.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

خبرگزاری‌های داخلی ایران بعد از ظهر سه‌شنبه ۳۰ دی از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار حوالی میدان شوش در تهران خبر دادند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره وقوع حریق در این منطقه گفت: «دود غلیظی که محیط اطراف را فراگرفته ناشی از آتش‌سوزی در چندین سوله در این انبار باربری‌ست.» ملکی در آخرین مصاحبه خود از مهار آتش توسط نیروهای آتش‌نشانی خبر داد.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

آتش‌سوزی در نزدیکی میدان شوش در چهارمین سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو رخ داد و به توقف فعالیت ایستگاه مترو شوش منجر شد.

محسن محمدیان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت آتش‌سوزی ربطی به ایستگاه مترو ندارد اما «به خاطر حفظ ایمنی مسافران» ایستگاه شوش تعطیل شده و مسافرگیری در نیمه جنوبی خط یک مترو متوقف شده است.

پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران نیز اعلام کرد سه دستگاه آمبولانس به محل آتش‌سوزی اعزام شده‌اند، اما این حادثه مصدومیت یا تلفات جانی به همراه نداشته است.

خسارت‌های مالی این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست.

  • در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    همین امثال «بهمن » که دلشان برای «آتش» < «رهگذر» و ... می سوزد و می خواهند «حریق» و «عابر» را از زبان شان اخراج و لغو تابعیت کنند، تا مردم کورد و تورک و بلوچ و عرب و گیلک و لور خواهان تدریس به زبان مادری شان می شود شروع به نوشتن در مذمت زبان مادری می کنند و علیه آن می نویسند و اصولاً این حق را برای هیچکس دیگری قائل نیستند.

  • بهمن

    از این که کسی آسیب ندید جای خرسندی است. ولی بسیاری جاها در تهران یا دیگر شهرها زمینه دارند. سرمایه ها هم به سوریه و لبنان و غزه و جاهای دیگر میرود و ... هزینه میشود ! حریق؟ یا آتش؟ میتوانید آتش را هم از فرهنگ بردارید و حریق را بجایش بگذارید؟ مانند عابر بجای رهگذر و بسیاری واژگان دیگر ؟