ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض فمینیست‌های برهنه در پاریس

یک فمینیست برهنه تونسی به

یک فمینیست برهنه تونسی به نام مریم، امروز ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ (۳ آوریل ۲۰۱۳) همراه با دو فمینیست دیگر مقابل مسجدی در پاریس پرچم مسلمانان سلفی را در اعتراض به بنیادگرایی اسلامی و آنچه که آنان «تعرض و تجاوز به حقوق زنان به نام شریعت» خواندند، به آتش کشید.

فمینیست‌های برهنه (FEMEN) فعالان حقوق زنان هستند و تلاش می‌کنند با برهنه شدن توجه رسانه‌ها و مردم را به حقوق زنان جلب کنند. اینا شوچینکو، فعال اوکرائینی حقوق زنان بنیانگذار این گروه است.
پس از آنکه یک دختر نوزده ساله تونسی به نام امینه به این گروه پیوست و عکس برهنه‌اش را در فیسبوک منتشر کرد، عادل علمی، رهبر سلفی‌ها در تونس خواهان سنگسار کردن امینه شد. اینا شوچینکو به نشریه «آتلانتیک»، چاپ آمریکا گفته است مدتی است که ارتباط او با امینه قطع شده و ظاهراً بنا به گفته خانواده امینه، او را در یک تیمارستان بستری کرده‌اند.

به تصاویری از حرکت اعتراضی مریم مقابل مسجد سلفی‌ها می‌نگریم.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.