ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک مسجد اجازه‌ برگزاری مراسم ختم عسل بديعی را نداد

رضا داودنژاد، بازيگر سينما و

رضا داودنژاد، بازيگر سينما و تلويزيون ايران و همسر خواهر عسل بديعی، بازيگری که بر اثر خونريزی مغزی درگذشت، به خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت مسجد جامع شهرک غرب تهران اجازه برگزاری مراسم ختم عسل بديعی را نداد.

شهرک غرب تهران محل زندگی خانواده عسل بديعی است اما به‌گفته رضا داودنژاد، مسئولان مسجد اين محل به دليل شلوغی احتمالی اجازه برگزاری مراسم را نداده‌اند.

پيش از اين در اين مسجد مراسم ختم ناصر حجازی، دروازه‌بان قديمی تيم ملی فوتبال ايران و استقلال تهران برگزار شده بود که جمعيت کثيری در آن شرکت داشتند.

رضا داودنژاد گفت: "رفتار نامناسب هيئت امنا با اعتراض‌های‌ ما روبه‌رو شد، چرا که آن‌ها حق دخالت در اين‌گونه موارد را ندارند و نمی‌توانند به دليل شلوغی، مسجد را به خانواده‌ای ندهند."

عسل بديعی ۱۲ فروردين‌ماه امسال به‌علت ايست تنفسی که به خونريزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بيماران نيازمند اهدا شد.

بديعی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران بود. او سال ۱۳۷۵ به سينما راه يافت و با فيلم "بودن يا نبودن" به کارگردانی کيانوش عياری فعاليت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید221

    چرا بایستی مراسم ختم را در مسجد برگزار کرد؟ چرا این مراسم بدون آخوند و فاتحه خوانی نمی تواند برگزار گردد؟ چرا باید برای من آته ایست که هیچ اعتقادو علاقه ای به مسجدو شیخ ندارم ار طرف آشنایانم مراسم ختم در مسجد برگزار می شود؟