ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران: مسئله سوریه دلیل حمله به اقامتگاه ایران در قاهره بود

مجتبی امانی، مسوول دفتر حافظ

مجتبی امانی، مسوول دفتر حافظ منافع ایران در مصر می‌گوید که حمله به محل اقامت حافظ منافع ایران در قاهره به دلیل تلاش‌های ایران برای حل موضوع سوریه است.

او در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت که برخی از کشورهای خارجی نزدیکی و تحول در رابطه ایران و مصر را به نفع خود نمی‌دانند و "تلاش می‌کنند با روش هایی مانع از این همکاری و نزدیکی بین دو کشور شوند و یا روند آن را کند کنند."

به گفته او در حمله به اقامتگاه حافظ منافع ایران در مصر، علاوه بر گروه‌های وابسته به شاخه فکری سفلی، شماری نیز پرچم مخالفین سوریه را در دست داشتند.

بر اساس این گزارش ایران با ارائه یک یادداشت رسمی، اعتراض خود را نسبت به این حمله اعلام کرده و خواستار پیگیری این اقدام شده است.

روز جمعه، 16 فروردین ماه شماری از معترضان مصری در واکنش به ورود نخستین گروه از گردشگران ایرانی به مصر، به اقامتگاه حافظ منافع ایران در قاهره حمله کردند. گروه اول جهانگردانان ایرانی برای اولین بار پس از 34 سال به مصر سفر کردند و شب گذشته سفر یک هفته‌ای خود را به مصر به پایان رساندند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.