ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مطهری:‌احمدی‌نژاد مستبد، قانون‌گريز، لجوج و متوهم است

علی مطهری، نماينده مجلس ايران،

علی مطهری، نماينده مجلس ايران، محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور اين کشور را فردی "مستبد، قانون‌گريز، لجوج و متوهم" ناميد.

مطهری روز يکشنبه ۱۸ فروردين به خبرگزاری مهر گفت: "احمدی‌نژاد به طور کلی تمايل به استبداد دارد، به شکلی که از هر وسيله‌ای برای رسيدن به قدرت استفاده می‌کند."

وی درباره "قانون‌گريزی" احمدی‌نژاد نيز گفت: "احمدی‌نژاد قوانين را به ميل خود اجرا کرده به صراحت اعلام می‌کند قانونی که خودم فکر می‌کنم و تشخيص بدهم درست است را اجرا می‌کنم و گرنه اجرا نخواهم کرد."

مطهری "لجاجت" را از ديگر "ضعف‌های احمدی‌نژاد" دانست و گفت: "گاهی در مواردی بوده که ايشان لجاجت به خرج داده از جمله استيضاح کردان، شيخ السلام و يا عزل منوچهر متکی که همه اين موارد با تدبير قابل حل بود اما به خاطر لجاجت تبديل به معضل شد."

نماينده مردم تهران در مجلس "توهم توطئه، ساختن خط قرمز برای اعضا کابينه و عدم عذرخواهی از مردم" را از ديگر ضعف‌هايی احمدی‌نژاد دانسته است.

مطهری همچنين گفت: "رئيس دولت آن‌قدر احساسی می‌شود که در برخورد با مادر چاوز جايگاه و موقعيت خود را درک نمی‌کند."

دوران رياست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد ۱۲ مرداد امسال به پايان می‌رسد. رئيس‌جمهور آينده ايران در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ انتخاب خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.