ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: به شما چه مربوط است چه کسی نامزد انتخابات می‌شود؟

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران امروز

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران امروز در سمنان به انتقاد از کسانی پرداخت که سخنان آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در مورد انتخابات رياست جمهوری يازدهم را تفسير می‌کنند.

احمدی‌نژاد گفت: "برخی بايد مراقب باشند که سخنانی نگويند که مردم را بی‌انگيزه و يا مأيوس کنند."

وی افزود: "يک عده می‌گويند نظر رهبری اين است که اين شخص بيايد و آن شخص نيايد، به شما چه مربوط است؟ اين مردم هستند که بايد تصميم بگيرند، همه‌ سلايق بايد بيايند."

اصولگرايان مخالف دولت احمدی‌نژاد در يک ماه اخير بارها از احتمال کانديداتوری اسفنديار رحيم مشايی، مشاور و يار احمدی‌نژاد سخن گفته‌اند. آن‌ها مشايی را رهبر جريانی می‌دانند که از آن به‌عنوان "جريان انحرافی" ياد می‌کنند.

رئيس‌جمهور ايران انتخابات رياست جمهوری يازدهم را "بسيار مهم" خواند و گفت: "در ايران ادای دموکراسی در نمی‌آيد و نبايد در بيايد اما در ديگر کشورهای دنيا تنها ادای مردم سالاری دينی را در می‌آورند و در واقع همه چيز از قبل تعيين شده است."

يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در ايران روز ۲۴ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.