ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمد خاتمی: خالی‌کردن صحنه باعث قدرت ظالمان می‌شود

محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين ايران

محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين ايران گفته است: "خالی کردن صحنه زندگی، سبب می‌شود که ظالمان، زورگويان و دنياخواران عرصه را پر کنند."

اين اظهارنظر خاتمی از آن جهت قابل توجه است که وی از سوی شماری از احزاب و چهره‌های اصلاح‌طلب به کانديداتوری در انتخابات رياست‌جمهوری دعوت شده است.

به گزارش تارنمای کلمه، محمد خاتمی روز يکشنبه ۲۵ فروردين با اشاره به "آموزه‌های دين اسلام" گفت: "جامعه مطلوب، جامعه‌ای است که بدون فتنه و هرج و مرج باشد، جامعه‌ای که در آن از استبداد و خودکامگی به هر نام و عنوانی خبری نباشد، جامعه‌ای که به لحاظ اجتماعی و اقتصادی عدالت حاکم باشد و هرکسی به حق خود برسد و به آنچه شايسته است برسد و نيز جامعه‌ای که افرادش بيدار باشند."

محمد خاتمی در چند سال اخير بارها از برخوردهای امنيتی و قضايی با مخالفان انتقاد کرده و خواهان پايان يافتن فضای امنيتی در ايران شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.