ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مخالفت نيروی انتظامی با گردهمايی طرفداران دولت در ورزشگاه آزادی

اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی

اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی ايران امروز اعلام کرد پليس مخالف برگزاری گردهمايی طرفداران دولت در ورزشگاه آزادی است.

اين گردهمايی که در رسانه‌های ايران به "جشن يک‌صد هزار نفری طرفداران دولت" معروف شده است مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی دولت است اما مخالفان دولت آن را ميتينگ انتخاباتی طرفداران محمود احمدی‌نژاد می‌دانند.

احمدی‌مقدم گفت: "برگزاری اين مراسم در استاديوم يک‌صدهزار نفری بهانه‌های مختلفی را به دست گروه‌های رقيب در انتخابات داده تا مدعی شوند که انتخابات ما ناسالم است."

فرمانده نيروی انتظامی افزود: "اين موضوع می‌تواند اعتماد عمومی را خدشه‌دار کند. اين موضوع پيامدهای سياسی بسياری داشته و می‌تواند اغازگر مشکلاتی در فضای سياسی و انتخابات باشد."

وی همچنين اين گردهمايی را با شعار "تحقق حماسه سياسی و اقتصادی" که آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران در پيام نوروزی خود آن را عنوان کرد در تضاد دانست و گفت: "هزينه‌های گزاف مراسم با شعار امسال همخوانی ندارد."

احمدی‌مقدم به "محدوديت‌های خدماتی و رفاهی ورزشگاه آزادی نيز اشاره کرد و گفت اين محدوديت‌ها مشکلاتی را برای حاضران به‌وجود می‌آورد.

با اين حال رئيس پليس ايران گفت پليس وظيفه تأمين امنيت مراسم را برعهده داشته و امنيت اين مراسم را نيز تامين می‌کند.

مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی دولت قرار است ۲۸ فروردین‌ماه جاری در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.