ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رضا شهابی، فعال کارگری، به زندان بازگشت

کمیته دفاع از رضا شهابی

کمیته دفاع از رضا شهابی با انتشار اطلاعيه‌ای اعلام کرد که در پی تماس مأموران امنیتی اين فعال کارگری پس از پايان يافتن دوره مرخصی درمانی‌اش، عصر امروز دوشنبه ۲۶ فروردین‌ماه با بدرقه خانواده، تعدادی از رانندگان و اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد و همچنین جمعی از فعالان جنبش کارگری، به زندان اوين بازگشت.

اين اطلاعيه می‌افزايد بازگشت رضا شهابی به زندان در حالی صورت گرفته است که پزشک معالج‌اش اعتقاد دارد وی همچنان از مشکلات در ناحیه گردن و کمر رنج می‌برد و نیاز به فیزیوتراپی مستمر و تخصصی و همچنین درمان‌های تکمیلی دارد.

افزون بر اين دندان‌پزشک معالج رضا شهابی نیز که در این مدت تنها توانسته است تعداد محدودی از دندان‌های وی را ترمیم کند عنوان کرده است که لثه‌های اين فعال کارگری نیاز به جراحی دارد و ادامه روند ترمیم دندان و لثه‌های وی با بازگشت او به زندان دچار اختلال خواهد شد.

رضا شهابی،  در دوران حبس‌اش از مشکلات شديد جسمی‌ از جمله آسيب‌ديدگی شديد مهره‌های گردن و تغييرات شديد فشار رنج می‌‌برد و در اعتراض به عدم صدور مرخصی درمانی چند بار دست به اعتصاب غذا زده بود.

اين عضو هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در خردادماه سال ۱۳۸۹ به شش سال زندان و پنج سال محروميت از فعاليت سنديکايی محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.