ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیروزی یا شکست نیکولاس مادورو

کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا

کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا نیکولاس مادورو، دستیار سوسیالیست هوگو چاوز، رئیس‌جمهور فقید این کشور را پیروز انتخابات اعلام کرد. مادورو تا اعلام آخرین نتایج در یک رقابت نزدیک، ۶۶/ ۵۰ درصد آرا را به خود اختصاص داد، در حالی که انریکه کاپریلس، نامزد مخالفان ۰۶/ ۴۹ درصد آرا را کسب کرده است.
اپوزیسیون بیش از سه هزار مورد تخلف انتخاباتی را گزارش داده. انریکه کاپریلس هم خواستار شمارش مجدد آرا شده است. باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در این میان اعلام کرد که با توجه به رقابت تنگاتنگ و شبهه‌هایی که درباره نتیجه انتخابات وجود دارد، «شمارش مجدد آرا یک اقدام ضروری، مهم و خردمندانه» است.
مادورو بر خلاف چاوز سابقه نظامی‌گری ندارد و پیش از این راننده اتوبوس بوده است. به همین جهت معلوم نیست که رابطه‌اش با نظامیان که قدرت زیادی در ونزوئلا دارند چگونه خواهد بود. به یک معنا می‌توان گفت پیروزی یا شکست او پس از انتخابات مشخص می‌گردد.
به تصاویر خبرگزاری فرانسه از انتخابات ونزوئلا نگاه می‌کنیم.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.