ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هفت نفر در شيراز اعدام شدند

 هفت نفر به اتهام “سرقت

 هفت نفر به اتهام "سرقت مسلحانه و تجاوز" صبح امروز در برابر ديدگان مردم در شيراز و در زندان اين شهر اعدام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکم اعدام چهار نفر از اين هفت نفر در ملاء‌عام و سه نفر ديگر نيز در زندان عادل‌آباد شيراز اجرا شد.

بر پايه اين گزارش، احکام "م. الف" و "گ. الف" به جرم "پنج فقره سرقت مسلحانه بانک و چهار فقره سرقت مسلحانه خودرو" در برابر ديدگان مردم به مرحله اجرا درآمد.

همچنين "الف. ن" و"ب. د" به جرم "درگيری مسلحانه منجر به قتل، سرقت مسلحانه از طلافروشی در شيراز و مجروح کردن طلافروش و پسرش، حمل و نگهداری اسلحه" در ملاءعام به دار آويخته شدند.

"ع. ف"، "الف. الف" و "م. الف" نيز به جرم "سرقت مسلحانه، تهديد شهروندان و تجاوز به زنان در باغ‌های اطراف شيراز" در زندان عادل‌آباد اعدام شدند.

همچنين حکم اعدام "غ. ن" و "م. ز" به جرم سرقت مسلحانه از بانک‌ها، تخريب اموال مردم، سرقت مسلحانه از طلافروشی  نيز ظهر امروز در ملاءعام اجرا می‌شود.

سازمان عفو بين‌الملل هفته گذشته اعلام کرد ايران پس از چين بيشترين اعدام‌ها را دارد. به‌گفته عفو بين‌الملل برپايه آمار رسمی در سال ۲۰۱۲ در جمهوری اسلامی ايران ۳۱۴ نفر اعدام شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.