ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد احمدی‌نژاد از برخی اظهارنظرها درباره انتخابات

محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور ایران با

محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور ایران با انتقاد از برخی موضع‌گیری‌ها نسبت به انتخابات، گفت: "برخی افراد از قبل از برگزاری انتخابات برای شورای نگهبان نسخه می‌پیچند."

به گزارش خبرگزایر دانشجویان ایران (ایسنا)، احمدی‌نژاد روز یکشنبه، اول اردیبهشت ماه جاری در اهواز، افرادی که درباره شماری از نامزدهای ریاست جمهوری اظهارنظر کرده‌اند، مورد خطاب قرار داد و گفت: "شما چه‌کاره هستید و به چه حقی در مورد دیگران اظهارنظر می‌کنید؟ شما دیدید که مقام معظم رهبری در مشهد چه گفتند. ایشان فرمودند که من یک رای بیشتر ندارم و انتخابات در کشور متعلق به مردم است و اراده ملت باید کشور را اداره کند."

او با اشاره به اینکه برخی در عرصه اقتصاد و سیاست به دنبال انحصارطلبی هستند، ادامه داد: "نباید این گونه تصور کرد که باید اقتصاد در دست گروه کوچکی باشد و بقیه مردم دنباله رو آنها باشد این گونه اقتصاد راه نمی‌افتد."

احمدی‌نژاد همچنین افزود: "امروز یک انتخابات پرشور ۵۰ میلیون با یک منتخب با رای بالا، همه شرایط داخلی و بین‌المللی را به نفع ملت ایران تغییر خواهد داد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.