ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار نسبت به پرخطر بودن هفت استان ایران در زمینه ایدز

محمد مهدی گویا،رئیس مرکز مدیریت

محمد مهدی گویا،رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت که مازندان، کرمانشاه، فارس، هرمزگان، خراسان رضوی ، اصفهان و تهران از استان‌های پرخطر در زمینه ایدز هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) او که در دانشگاه علوم پزشکی مازندران سخن می‌گفت، اعلام کرد که در استان مازنداران 282 بیمار مبتلا به HIV شناسایی شده است و 105 نفر نیز به دلیل ابتلا به بیماری ایدز جان باخته‌اند.

محمد مهدی گویا تعداد مبتلایان به ایدز در مازندران را بیش از یک هزار و 500 تن عنوان کرد و گفت: "تاکنون یک پنجم مبتلایان شناسایی شدند و مابقی به راحتی در میان ما زندگی کرده و عفونت خود را منتقل می‌کنند."

او همچنین گفت که مراکزی که می توانند خدمات لازم را به افراد دارای رفتارهای پرخطر ارایه دهند کم هستند و برای فعال‌تر شدن این مراکز نیاز به نیروی انسانی و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی است.

دکتر گویا با بیان اینکه مراکزی که می تواند به افراد دارای رفتارهای پرخطر دارند کمک کند کم است، گفت: برای فعال‌تر شدن این گونه مراکز به نیروی انسانی و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی نیاز است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.