ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صد روایت، یک روایت:کارزار آنلاین کنشگران مدنی همزمان با ۱۲فروردین برگزار می‌شود

در برنامه «صد روایت، یک روایت»، گزارش‌ها، شهادت‌نامه‌ها، خاطره‌ها، نامه‌ها و طرح‌های کسانی که طی بیش از چهار دهه‌ گذشته در زندان‌های جمهوری اسلامی بوده‌اند، در طول چند ساعت اجرای آنلاین برنامه نقل و منتشر خواهد شد.

گروهی از فعالان مدنی و کنشگران فمینیست همزمان با روز ۱۲ فروردین که روز جمهوری اسلامی خوانده می‌شود، برنامه آنلاینی برای روایتگری از چهار دهه مقاومت و دادخواهی، سرکوب و شکنجه در زندان‌های جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده‌اند. این برنامه با عنوان «صد روایت، یک روایت»، بنا دارد با گوناگونی و چندصدایی در روایت‌ها به موضوعاتی مانند اعدام، قتل‌های سیاسی، ناپدید کردن، شکنجه‌ جسمی و روانی، شلاق و تعزیر، اعدام‌ نمایشی، سلول انفرادی، تبعید زندانیان، تواب‌سازی، اعتراف‌های اجباری، آزار و اِعمال تبعیض بر خانواده‌های زندانیان و کشته‌شدگان و... به‌عنوان ابزارهای تثبیت و بقای نظام جمهوری اسلامی بپردازد. 

در برنامه «صد روایت، یک روایت»، گزارش‌ها، شهادت‌نامه‌ها، خاطره‌ها، نامه‌ها و طرح‌های کسانی که طی بیش از چهار دهه‌ گذشته در زندان‌های جمهوری اسلامی بوده‌اند، در طول چند ساعت اجرای آنلاین برنامه نقل و منتشر خواهد شد.

♦لینک‌ها:
Twitter
Twitch
Facebook
Youtube (Main Stream)

این برنامه که در پلتفرم‌های آنلاین یوتیوب، توییتر، توییچ و اینستاگرام در دسترس است، از ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت ایران/ ۱۳:۳۰ به وقت اروپای مرکزی آغاز خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.