ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"احضار مدیران رسانه‌ها برای ابلاغ ممنوعيت‌های انتخاباتی"

تارنمای کلمه، امروز خبر داد

تارنمای کلمه، امروز خبر داد مدیران مسئول رسانه‌های سراسری ايران هفته گذشته به وزارت اطلاعات احضار شده‌اند تا خط قرمزها و موارد ممنوع برای انتخابات رياست جمهوری يازدهم به آن‌ها گفته شود.

بنا به اين گزارش، در این جلسه، فردی که خود را معاون وزیر و مسئول مطبوعات وزارت اطلاعات معرفی کرد، درباره انتخابات هشدارها و مواردی را مطرح نمود و تهدید کرد که با هرگونه سیاه‌نمایی در دوران تبلیغات انتخاباتی برخورد خواهد شد.

وی خط قرمز اخبار و تحلیل‌ها را مواضع و اظهارات آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی عنوان نموده و تهدید کرده است که با هرگونه تخطی یا مخالفت با آيت‌الله خامنه‌ای به شدت برخورد خواهد شد.

کلمه همچنين افزوده است به مديران مسئول مطبوعات گفته شده سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات مراقب همه مسائل خواهند بود و هرگونه سرپيچی از محدوده‌های تعیین شده تحمل نخواهد شد.

اين گزارش می‌افزايد مسئولان امنیتی به مدیران رسانه‌ها گفته‌اند هرگونه انتقاد از محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران آزاد است و محدودیتی ندارد.

اختلافات حکومتی ميان محمود احمدی‌نژاد و همفکرانش با اصولگرايان در آستانه انتخابات رياست جمهوری شدت گرفته است و هر دو طرف عليه يکديگر دست به افشاگری می‌زنند.

انتخابات رياست جمهوری يازدهم در ايران روز جمعه ۲۴ خردادماه (۱۴ ژوئن) سال جاری برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.