ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مظنون عمليات تروريستی در کانادا به ايران سفر کرده بود

مسئولان امنيتی آمريکا گفته‌اند شهاب

مسئولان امنيتی آمريکا گفته‌اند شهاب الصغير، دانشجوی تونسی و يکی از دو مظنون بازداشت‌شده حمله به قطار مسافربری تورنتو ـ نيويورک، در دو سال گذشته به ايران سفر کرده است.

خبرگزاری رويترز ضمن اعلام اين خبر نوشته است اين‌که شهاب الصغير چه زمانی و چند بار به ايران سفر کرده و با چه کسانی در ارتباط بوده هنوز روشن نيست.

آن‌ها می‌گويند سفر وی به ايران به توطئه‌ای مربوط می‌شود که قرار بود در کانادا اجرا شود.

مقام‌های امنيتی آمريکا گفته‌اند در استان سيستان و بلوچستان ايران شبکه‌ای از نيروهای به‌نسبت سطح پايين القاعده مستقر هستند که پول و نيرو به جنوب آسيا می‌فرستند.

پليس کانادا دوم ارديبهشت از خنثی‌سازی یک عملیات تروریستی خبر داد و گفت گفت دو مظنون به نام‌های شهاب الصغیر ۳۰ ساله و رائد جاسر ۳۵ ساله، به ترتیب در شهرهای مونترئال و تورنتو بازداشت شده‌اند.

به‌گفته پلیس کانادا، این دو “از سوی عناصر القاعده در ایران حمایت می‌شدند” و به‌ویژه از آن‌ها “دستور و مشاوره می‌گرفته‌اند”.

جمهوری اسلامی ايران اين موضوع را رد کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.