ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماينده مجلس: احمدی‌نژاد می‌خواهد در کشور تنش ايجاد کند

علی بزرگواری، نماينده مجلس ايران،

علی بزرگواری، نماينده مجلس ايران، محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور اين کشور را متهم کرد که می‌خواد در آستانه انتخابات، تنش ايجاد کند.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، بزرگواری گفت: "احمدی‌نژاد در دولت دهم بازار و اصناف کشور را‌‌ رها کرده است و اين برداشت از رفتار آن‌ها می‌شود که دولت به دنبال بهانه است تا تنش در کشور ايجاد شود و می‌خواهد با اين رفتار‌ها مجلس را مقابل خود و رفتار‌هايش قرار دهد تا طلبکارانه با نمايندگان برخورد کند."

سخنان اخير احمدی‌نژاد درباره اينکه برخی او را تهديد کرده‌اند، مورد انتقاد نمايندگان مجلس و چهر‌ه‌های نظامی قرار گرفته است. منتقدان احمدی‌نژاد را به "ايجاد تنش و تشويش اذهان" متهم کرده‌اند.

به گفته بزرگواری، "تاکنون هيچ کس دولت را تهديد نکرده است و احمدی‌نژاد برای بيان مطالب خود اسناد قابل قبول در اختيار ندارد."

وی همچنين درباره سفرهای استانی دولت گفت: "احمدی‌نژاد بايد از انجام سفرهای استانی خجالت بکشد چرا که رئيس دولت در سفر چهارم تنها پروژه‌هايی را افتتاح می‌کند که در طول سه سفر گذشته بار‌ها افتتاح شده است."

منتقدان اين سفرها را "تبليغاتی و انتخاباتی" می‌دانند که دولت قصد دارد در آن‌ها اسفنديار رحيم‌مشايی را به عنوان کانديدای مورد پشتيبانی خود در انتخابات رياست‌جمهوری ايران به مردم معرفی کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.