ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در هند به کرونا مبتلا شده‌اند

براساس آمار رسمی، در هند بیش از ۳۰۰ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد. از ابتدای شیوع این بیماری حدود ۲۰ میلیون نفر در این کشور به کوویدـ۱۹ مبتلا شده‌اند.

به‌گزارش رویترز، وزارت بهداشت هند دوشنبه ۱۳ اردیبهشت / ۳ مه اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر دیگر به بیماری کوویدـ۱۹ مبتلا شده‌اند. این برای دوازدهمین روز متوالی است که این تعداد در هر ۲۴ ساعت ثبت شده است.

براساس داده‌های وزارت بهداشت هند در ۲۴ ساعت گذشته همچنین سه هزار و ۴۱۷ نفر بر اثر ابتلا به کوویدـ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع تاکنون ۲۱۸ هزار و ۹۵۹ مورد مرگ از ابتدای بحران کرونا در این کشور ثبت شده است.

به‌گفته برخی از متخصصان پزشکی، شمار واقعی مبتلایان به ویروس کوویدـ۱۹ ممکن است ۱۰ برابر بیشتر از آمار رسمی تلفات باشد.

ظرفیت بیمارستان‌ها در هند تکمیل شده است و ذخایر اکسیژن در آن‌ها کم است. در چنین شرایطی چندین ایالت این کشور محدودیت‌های کرونایی را به امید جلوگیری از این ویروس ویرانگر اعمال کرده‌اند.

دولت نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند از بیم تأثیرات بد اقتصادی محدودیت‌ها تمایلی به اقدام ملی در این زمینه را ندارد.

این بدترین بحرانی است که نارندرا مودی از زمان به قدرت رسیدن در سال ۲۰۱۴ تاکنون با آن روبرو بوده است. رهبر هند مورد انتقاد قرار گرفته است که چرا زودتر اقدامی علیه گسترش این بحران انجام نداد و در ماه‌های در مارس و آوریل به میلیون‌ها نفر اجازه داد که بدون ماسک در مراسم مذهبی و میتینگ‌های سیاسی شرکت کنند.

هند بزرگ‌ترین تولیدکننده واکسن در جهان است، اما تاکنون توانسته است تنها حدود ۹ درصد از جمعیت کشور را علیه کرونا واکسینه کند.

در روزهای اخیر چندین کشور در زمینه تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا به هند کمک کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.