ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سايت انتخاب: خاتمی به‌طور قطع کانديدا نمی‌شود

تارنمای انتخاب امروز خبر داد

تارنمای انتخاب امروز خبر داد عدم حضور محمد خاتمی در انتخابات قطعی شده است.

"انتخاب" نوشت، محمد خاتمی به‌تازگی اعلام کرده است که با توجه به برخی محدوديت‌ها ، قطعاً در انتخابات کانديدا نخواهد شد.

اين گزارش افزوده است، رئيس‌جمهور پيشين ايران يکی ديگر از دلايل پرهزينه شدن حضور در عرصه انتخابات را دعوت مکرر برخی عناصر تندرو از خود عنوان کرده است.

"انتخاب" افزوده است خاتمی پيغام داده که از کسی حمايت کنند که اصلاح‌طلبان بر آن توافق نظر دارند.

اين گزارش افزوده است محمد خاتمی به زودی صريحاً در اين مورد اظهارنظر خواهد کرد.

خاتمی چندی پيش گفته بود: "آيا فردی که به‌عنوان يک شهروند عادی هم محدوديت زيادی برای صحبت کردن و اظهارنظر و سفر کردن دارد و در معرض انواع تهمت‌ها است، به‌سادگی اجازه می‌دهند اوضاع به دست او سپرده شود؟"

وی افزوده بود: "وقتی می‌گويند و تهديد می‌کنند که کسانی بايد توبه کنند مرادشان چيست؟ توبه از اصلاح‌طلبی؟ چه جرمی رخ داده است که بايد از آن توبه کرد؟"

انتخابات رياست جمهوری يازدهم در روز ۲۴ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Mohsen

    سخنان افرادی که خود خویش را کاندیدای ریاست جمهوری کرده اند و از داخل و در خارج از کشور با رسانه ها مصاحبه می کنند به این نتیجه کلی رسیده ام که مشکل اساسی و ملی ما نبودن آب است وگرنه همه شناگرانی مثل هم هستیم. همه منتقد هستند، همه تابع ولایت و نظام، همه فکر می کنند خیلی مهم و برجسته و معروفند و همه فکر می کنند که نه کاندیدای ریاست قوه ی مجریه بلکه کاندیدای پادشاهی بر ایرانند. یکی سربازی را لغو می کند، یکی قانون اساسی را تعویض می کند و دیگری قوه ی قضاییه را اصلاح می کند. برای این کشور وهم زده و مردمان هذیان گو نور سعادتی در افق نمی بینم. جوانان را به خروج هر چه بیشتر از این تیمارستان بزرگ دعوت می کنم. عمر خود را تباه نکنید تا بعدها بنالید که ما نسل سوخته بودیم. مهاجرت را برای همین درست کرده اند