ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع کارگران در مقابل مجلس در روز جهانی کارگر

همزمان با روز جهانی کارگر

همزمان با روز جهانی کارگر گروهی از کارگران صبح امروز با در دست داشتن پلاکاردهايی در مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، کارگران در تجمع خود به اختلاف دستمزد ۴۸۷ هزار تومانی و خط فقر يک ميليون و ۵۰۰ هزا تومانی اعتراض کرده و خواستار بازبينی دستمزدهای سال جديد شدند.

تارنمای اتحاديه آزاد کارگران ايران نيز از تجمع هماهنگ‌کنندگان طومار ۳۰ هزار نفری کارگران به مناسبت روز جهانی کارگر خبر داد که به حداقل دستمزد و گرانی اعتراض کرده و در مقابل مجلس گرد آمده بودند.

تجمع کنندگان با بيان اين‌که با وجود حمايت همه‌جانبه و گسترده کارگران سراسر کشور از درخواست برای افزايش مزد، مسئولان مربوطه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هيچ‌گاه به اين خواسته‌ توجهی نکردند، گفته‌اند: "واکنش منفعلانه مسئولان در حالی است که هم‌اکنون پنج هزار کارگر ديگر نيز با امضای طومار ياد شده حمايت خود را از درخواست برای افزايش مزد اعلام کرده‌اند."

آن‌ها همچنين گفته‌اند: "از آن‌جا که که اين روزها نمايندگان مجلس بدون توجه به نگرانی کارگران در کمسيون تلفيق بودجه تلاش می‌کنند تا که به‌طور قانونی مجوز افزايش قيمت کالاهای اساسی را صادر کنند، در آستانه اولين سالگرد امضای طومار اعتراضی کارگران در مقابل مجلس حاضر شده‌ايم تا اعتراض مزد بگيران را به نمايندگان مجلس بگوييم."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.