ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض به مناسبت اول ماه مه در برلين

کارناوال و اعتراض به مناسبت

کارناوال و اعتراض به مناسبت روز جهانی کارگر در برلین به سنت هر سال برگزار شد.

از اوایل قرن ۲۱، پلیس ضد شورش و شهرداری شهر برلین برای مقابله با به خشونت کشیده شدن تظاهرات روز جهانی کارگر در این شهر، رقص، کنسرت موسیقی، دکه‌های غذاخوری و انواع تفریحات را به خیابان‌هایی که به طور سنتی محل تظاهرات‌اند، افزودند. امروز، روز جهانی کارگر در شهر برلین تبدیل به کارنوالی بزرگ شده که برلینی‌ها در آن برای تظاهرات و تفریح شرکت می‌کنند.

درگیری گروه‌های چپ با پلیس در تظاهرات‌های روز جهانی کارگر در برلین از اواخر سال‌های هشتاد، آغاز شد و تا اوایل قرن ۲۱ هم ادامه داشت. پس از فروپاشی دیوار برلین، تظاهرات روز جهانی کارگر محلی برای تقابل احزاب و گروه‌های نئونازی و گروه‌های چپ شد. نئونازی‌های ضد مهاجران معمولا با گروه‌های چپ و سندیکاهای کارگری در خیابان درگیر می‌شدند و تظاهرات روز جهانی کارگر را به خشونت می‌کشاندند. به منظور مقابله با این خشونت‌ها بود که روزجهانی کارگر در برلین، تبدیل به کارنوالی تفریحی همراه با تظاهرات برای بزرگداشت اعتراضات کارگران آمریکائی در اول ماه مه ۱۸۸۶ در شیکاگو شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.