ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی پروين نشان ستاره طلايی را از دست رئيس فيفا گرفت

علی پروين، کاپيتان و سرمربی

علی پروين در ميان سپ بلاتر (چپ) و شيخ سلمان (راست)

علی پروين، کاپيتان و سرمربی پيشين تيم ملی فوتبال ايران و تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز نشان ستاره طلايی کنفدراسيون فوتبال آسيا را از دست سپ بلاتر، رئيس فدراسيون فوتبال جهان (فيفا) دريافت کرد.

کنفدراسيون فوتبال آسيا روز گذشته در کوالالامپور، پايتخت مالزی، در جريان بيست‌وپنجمين کنگره خود انتخابات رياست اين کنفدراسيون را برگزار کرد که طی آن شيخ سلمان از بحرين به‌عنوان رئيس کنفدراسيون آسيا انتخاب شد.

در پی اين مراسم صبح امروز نيز در مراسم ويژه‌ای از برترين‌های فوتبال آسيا تجليل به عمل آمد که علی پروين نيز تنديس ويژه خود را دريافت کرد.

علی پروين به‌عنوان نماينده ايران و به نمايندگی از همايون بهزادی و علی جباری، دو بازيکن قديمی تيم‌های پرسپوليس، استقلال و تيم ملی ايران، به روی صحنه رفت و لوح تقدير و نشان ستاره طلايی را از دست شيخ سلمان و سپ بلاتر دريافت کرد.

علی پروین همچنين ظهر روز گذشته در کوالالامپور با شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا و فیصل الدخیل کاپیتان پیشین تیم ملی کویت دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی پروين در سال ۱۳۳۴ با تیم کیان فوتبال خود را آغاز کرد و سپس به تيم ملی جوانان ايران پيوست. پروين در سال ۱۳۴۶ با تيم معروف پيکان ادامه داد و بعد در شهریور ۱۳۴۹ به پرسپوليس و تيم ملی ايران راه يافت.

او که چندين جام قهرمانی و حضور در جام جهانی فوتبال را در کارنامه بازيکنی و مربیگری خود دارد هم‌اکنون در هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس فعاليت می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.