ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل حمله هوایی به سوریه را تایید کرد

اسرائیل روز شنبه، چهارم مه

اسرائیل روز شنبه، چهارم مه حمله هوایی علیه برخی اهداف نظامی در سوریه را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس مقام‌های اسرائیلی تایید کرده‌اند که محموله‌ای از موشک‌‌های دوبرد زمین به زمین را در خاک سوریه مورد هدف قرار داده‌اند. این محموله قرار بود که به نیروهای حزب‌الله در لبنان تحویل داده شود.

برخی رسانه‌های آمریکا به نقل از مقامات این کشور از احتمال حمله هوایی اسرائیل به سوریه در بین روزهای پنج‌شنبه و جمعه، دوم و سوم می خبر داده‌ بودند.

سفیر سوریه در سازمان ملل متحد گفته است که از حمله هوایی اسرائیل به سوریه اطلاعی ندارد.
مقامات آمریکایی احتمال داده‌اند که حملات هوایی اسرائیل از درون لبنان انجام شده و هواپیماهای اسرائیلی وارد آسمان سوریه نشده‌اند. اسرائیل و سوریه هنوز در رابطه با محل انجام این حملات هوایی اظهار نظر نکرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سبزآلی از تهران

    با سلام خیلیم خوب ! اما مگر این هرزت آقا صد بار نگفته و دوستان و رفیقان بر قدرتش هر صبح و شام نگفته اند که خط قرمز ما سوریه است و اگر اسراییل دست از پا خطا کند ما پدرش را در می آوریم! حالا بفرمایید. اسراییل به سوریه حمله کرده و حزب الله لبنان را انشاالله نا بود کرده است. چرا حالا امام امت این حمله را لای سبیلی و لای ریشی و لای عمامه ای رد می کنید. خب دست بکار شوید. موقعیتی از این بهتر! بفرمایید.