ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محاکمه مهدی هاشمی به تعویق افتاد

محاکمه مهدی هاشمی، پسر علی

محاکمه مهدی هاشمی، پسر علی اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل موافقت دادگاه با درخواست مهلت متهم، برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اولین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی قرار بود صبح روز یکشنبه، پانزدهم اردیبهشت ماه دردادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج برگزار شود.

بر اساس این گزارش، مهدی هاشمی که به همراه محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مدافعش و فائزه و فاطمه هاشمی به دادگاه رفته بود، پس از یک ساعت از دادگاه خارج شد و به خبرنگاران گفت که با درخواست " استمهال" او موافقت شده است.

او با بیان اینکه اطلاع‌رسانی درباره این دادگاه از طریق قوه قضاییه انجام می‌شود، از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد و افزود: "به دلیل این‌که صداو سیما و برخی رسانه‌ها اخبار دروغی را در مورد من منتشر کردند، با آن‌ها مصاحبه نمی‌کنم."
مهدی هاشمی سوم مهرماه سال گذشته پس از بازگشت به ایران دستگیر شد و در 26 آذرماه همان سال با قرار وثیقه آزاد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.