ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سرود منتشر نشده‌ای از محمد رضا شجریان روی ویدیو کلیپی از رضا علامه‌‌زاده در همبستگی با خوزستان

رضا علامه‌زاده، نویسنده و کارگردان تبعیدی مقیم هلند در همبستگی با خوزستان بر اساس سرود تاکنون منتشر نشده‌ای از محمد رضا شجریان ویدیوکلیپی ساخته است که می‌بینید و می‌شنوید.

محمد رضا شجریان روی شعری از فریدن توللی این سرود را خوانده است:

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

رضا علامه‌زاده می‌گوید:

«این سرود را زنده یاد شجریان بر روی شعری از فریدون توللی خوانده ولی منتشر نکرده  بود. او پیش از درگذشتش آن را به طریقی به دکتر عباس میلانی سپرده بود. دکتر میلانی چند ماه پیش نسخه‌ای از آن را به امانت به من داد با این انگیزه که شاید روزی به کارم بیاید. که آمد!»

رضا علامه‌زاده در ادامه می‌افزاید:

«در طول هفته گذشته، با آغاز اعتراضات در خوزستان و همدلی فزاینده مردم دیگر شهرها و استان‌ها با آنان، در این فکر بودم که چه کاری از من، بیش از امضای اعلامیه و نوشتن بیانیه، ساخته است. اینجا بود که به یاد سرود پخش نشده شجریان افتادم. پیشنهادم را با دکتر میلانی در میان گذاشتم و وقتی او این فکر را پسندید دست به کار شدم و حاصلش همین است که در طول سه روز و شب گذشته ساختم. امیدم این است که هموطنان عزیزی که رودرروی رژیم جهل و جنایت ایستاده اند  این هدیه را به نشانه همدلی با آنان از من پذیرا باشند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.