ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نگرانی دبيرکل سازمان ملل از حمله اسرائيل به سوريه

بان کی مون، دبيرکل سازمان

بان کی مون، دبيرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی از حمله اخير اسرائيل به سوريه از همه طرفين خواست تا خويشتن‌داری کرده و وضعيت بحرانی منطقه را تشديد نکنند.

در دو روز گذشته اسرائيل به پايگاه‌های نظامی سوريه در اطراف دمشق حمله کرد و آن‌ها را مورد هدف قرار داد. مقامات اسرائيل گفته‌اند در اين پايگاه موشک‌های ايرانی قرار داشت که حزب‌الله لبنان آن‌ها را در اختيار حکومت سوريه قرار داده بود. به‌گفته آنان اين موشک‌ها می‌توانند تل‌آويو را مورد حمله قرار دهند.

اين در حالی است که دمشق به‌شدت اين حملات را محکوم کرده و آن را تجاوز به خاک خود دانسته است.

در همين حال باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا با حملات نظامی اسرائيل به سوريه محتاطانه برخورد کرد.

اوباما در گفت‌وگويی با يک شبکه خبری اسپانيا به اين نکته اکتفا کرد که: "اسرائيل حق دارد از اين‌که سلاح‌های مدرن در دست گروه‌های تروريستی چون حزب‌الله نيفتد از خود حفاظت کند."

آمريکا پس از آخرين حمله نظامی اسرائيل به سوريه نيز موضعگيری روشنی نکرد.

در آمريکا اين نگرانی وجود دارد که با ادامه حملات نظامی اسرائيل به سوريه احتمال دارد سوريه نيز به اسرائيل حمله کند و اين بحران منطقه را تشديد خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mmansour piry khanghah

        دولت آمریکا و انگل چسبیده به آن (رژیم نژادپرست و تروریست صهیونیستی) و متحدین اروپایی آنان ،عامل تمام تمام جنگ افروزیها و نابسامانی ها و غارتگریها بوده و سازمان ملل در خدمت آنان نیز حکم * آرامبخش را برایشان پیدا کرده است. مطمئنآ این جنایات بی پاسخ نمی ماند و آمریکا و سازمان ملل هم مسئول جنگ جهانی سوم هستند که آغاز شده است.***