ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده نيروهای مسلح ايران: حمله اسرائيل به تسليحات ايرانی در سوريه جنگ روانی است

مسعود جزايری، معاون ستاد کل

مسعود جزايری، معاون ستاد کل نيروهای مسلح ايران، حمله اسرائيل به انبار سلاح‌های ايرانی در سوريه را "تبليغات رسانه‌های غربی و صهيونيستی" خواند و گفت: "اين‌گونه خبرها بيشتر جنبه پروپاگاندا و عمليات روانی دارد."

معاون ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی افزود: "دولت سوريه اصولا نيازی به حمايت تسليحاتی ايران ندارد."

وی که از ايران، سوريه و حزب‌الله لبنان به‌عنوان "مقاومت منطقه" ياد می‌کند حمله اسرائيل به سوريه را نشان‌دهنده ناتوانی "دشمن به رهبری آمريکا و صهيونيسم" در برابر "مقاومت منطقه" دانست و درباره پاسخ ايران، حزب‌الله و دولت سوريه به حمله اسرائيل، گفت: "هيچ کس نبايد در اين مسئله ترديد داشته باشد که مقاومت اجازه پيشرفت رژيم صهيونيستی را در منطقه نخواهد داد."

وی افزود: "جمهوری اسلامی ايران به دليل اشراف بر اوضاع منطقه برداشت روشنی از منطقه دارد و برنامه‌هايی که بتواند مقاومت را توسعه و استمرار دهد در دستور کار است."

منابع خبری جهان اعلام کردند که صبح روز گذشته در دومين حمله اسرائيل به سوريه، موشک‌های زمین به زمین ایرانی "فاتح ۱۱۰" که در انبار تسليحاتی حکومت سوريه قرار داشتند در اطراف دمشق مورد هدف قرار گرفتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.