ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کسادی بازار لوازم التحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی

تنها چند روز به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در ایران باقی مانده است. به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا سخنان متناقضی از سوی مسئولان آموزش و پرورش درباره تحصیل حضوری یا مجازی شنیده می‌شود. این سردرگمی بازار لوازم التحریر را هم تحت تاثیر قرار داده و موجب کسادی، هرچه بیشتر این بازار شده است. عکس: فاطمه عموزاد

برای دومین سال متوالی سال تحصیلی در ایران زیر سایه همه‌گیری کووید-۱۹ آغاز می‌شود. آموزش مجازی در دو سال گذشته  کسادی کم‌سابقه بازار لوازم‌التحریر را نیز به همراه داشته است.

بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران که از ۲۱ تا ۲۵ شهریور در سطح کشور انجام شد بیش از ۶۲ درصد خانواده‌ها با بازگشایی مدارس به شکل حضوری مخالفت کرده‌اند.  

در این وضعیت مبهم احتمال آن می‌رود که واحدهای کوچک اقتصادی که در بازار لوازم التحریر فعالیت دارند زیر بار کسادی بی‌سابقه به بدهکارانی بزرگ تبدیل شوند.

پیش از آغاز پاندمی کرونا نیز سقوط ارزش ریال و افزایش قیمت کالاها و پایین آمدن قدرت خرید خانواده‌ها این صنف را تحت تاثیر قرار داده بود.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.