ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماينده مجلس ايران: کانديداهای اصلاح‌طلب شورای شهر تهديد می‌شوند

 محمدرضا تابش، نماينده مجلس ايران

 محمدرضا تابش، نماينده مجلس ايران گفت: "متأسفانه نهادهايی بر کانديداهای اصلاح‌طلب انتخابات شورای فشار می‌آورند و تهديد به رد صلاحيت می‌کنند."

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، تابش در جلسه علنی مجلس ايران گفت: "هيئت اجرايی، کانديداهای اصلاح‌طلب را تهديد به رد صلاحيت می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند که انصراف دهند."

حسين طلا، فرماندار تهران در واکنش به اين خبر گفته است: "آيا سندی برای اين مسئله وجود دارد؟ من شخصا اطلاعی از اين مسئله ندارم اما اگر کسی به داوطلبی زودتر از موعد مقرر اطلاع داده که وی رد صلاحيت شده از سر خيرخواهی بوده است. دليل نمی‌شود که آن را به چارچوب نظام و ساختارهای نظارتی ربط دهند."

اما مسعود حميدی، معاون حقوقی هيئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا به روزنامه شرق گفت: "هيئت‌های اجرايی چنين حقی نداشته‌اند و افرادی که با آن‌ها تماس گرفته شده است، می‌توانند شکايت کنند تا هيئت مرکزی نظارت قدرت بررسی داشته باشد."

تارنمای کلمه نيز پيشتر گزارش داده بود در برخی از شهرها، "نهادهای امنيتی و اطلاعاتی ضمن احضار اصلاح‌طلبانی که اقدام به نام‌نويسی برای انتخابات شورای شهر کرده‌اند، به آن‌ها گفته‌اند بايد از شرکت در انتخابات خودداری کنند."

چهارمين دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۴ خرداد همزمان با انتخابات رياست‌جمهوری برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.