ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک جوان کُرد به اتهام فعاليت سياسی به ۲۵ سال زندان محکوم شد

افشين سهراب‌زاده، جوان ۲۳ ساله

افشين سهراب‌زاده، جوان ۲۳ ساله کُرد، به اتهام محاربه از طريق عضويت در حزب کومه‌له به ۲۵ سال حبس همراه با تبعيد به زندان ميناب محکوم شده است.

کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران گزارش داد اين زندانی سياسی از ۱۴ ماه پيش از زندان مرکزی سنندح به زندان ميناب تبعيد شده است.

وی افزود، افشين سهراب‌زاده ساکن شهر کرمانشاه است و در تاريخ ۱۸ خردادماه سال ۸۹ در جاده سنندج به سقز توسط نيروهای اداره‌ اطلاعات شهر کامياران بازداشت شد.

اين زندانی سياسی پس از پايان بازجويی‌ها در اداره‌ اطلاعات شهر کامياران به زندان مرکزی سنندج منتقل شد.

به‌گفته اين منبع افشين سهراب‌زاده پس از چندين ماه عضويت در کومه‌له به کشور بازگشته و بعد از معرفی خود به سپاه برای چندين روز تحت بازجويی حفاظت اطلاعات سپاه بوده و سپس با گرفتن امان‌نامه آزاد شد اما اداره‌ اطلاعات کامياران به بهانه‌ اين‌که او را از زمان ورود به کشور تحت نظر قرار داده و در جريان برنامه‌های آتی وی بوده است اقدام به بازداشت او کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.