ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک زندانی سیاسی خطاب به خامنه‌ای: شما در اداره کشور "مردود" شدید

محمدرضا معتمدنیا، زندانی سیاسی در

محمدرضا معتمدنیا، زندانی سیاسی در نامه‌ای به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی،نوشته است: "تا زمانی که قانون اساسی در مملکت حاکم نشود در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهیم کرد."

به گزارش تارنمای جنبش راه سبز (جرس)، او با اشاره به ادامه حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، مشخص نشدن "تکلیف فاجعه کهریزک" و زندانی بودن بخش زیادی از معترضان انتخابات ۸۸، آورده است: "مشارکت حداکثری مردم تصوری وهم آلود است."

این زندانی سیاسی با اعلام اینکه دیگر به رهبر جمهوری اسلامی و "حلقه اطرافش"، اعتماد ندارد، ادامه داده است: "شما و حلقه گرداگردتان را خطر و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای نظام و کشورعزیزمان می‌دانیم. شک نکنید نمره شما در اداره کشور نمره مردودی ست."

محمدرضا معتمدنیا، مشاور اجرایی فرماندهی ستادکل قوا، از مسئولان پشتیبانی جنگ در دوران جنگ ایران و عراق، نماینده ویژه محمدعلی رجایی، باهنر و میرحسین موسوی در بخش صنعت و معدن و عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بوده است. او در تیرماه ۱۳۸۸ از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شد و در حال حاضر دوران محکومیتش را در زندان اوین سپری می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    مامطیع امام خامنه ای هستیم خونی که دررگ ماست هریه به رهبر ماست

  • علی

    یک کشور جهان سومی غیر صنعتی در منطقه خاورمیانه را دیگر چطور می شود اداره کرد؟ مثلاً ایشان باید چه کار می کرد؟ معجزه می کرد که ایران یک شبه بشود سوئیس؟ برای کشوری در آن منطقه همین که مردم همدیگر را زنده زنده نمی خورند و یک اندکی از امنیت هست معجزه است. نگاه کنید به کشورهای همسایه. کدام بهتر از ایران اداره می شوند؟