ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نرگس محمدی همچنان در انفرادی است

تقی رحمانی همسر نرگس محمدی در توییتر خود درباره وضعیت نرگس محمدی ابراز نگرانی کرده و از تداوم بازداشت او در سلول انفرادی خبر داده است.

با گذشت ۱۷ روز از زمان بازداشت، نرگس محمدی، فعال مدنی همچنان در یکی از سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین است. نیروهای امنیتی نرگس محمدی را در تاریخ ۲۵ آبان ماه به دلیل شرکت در مراسم یادبود ابراهیم کتاب‌دار، از جان باختگان اعتراضات آبان ۹۸ در کرج بازداشت شد. او را اول آذرماه برای تفهیم اتهام به دادسرای مقدس اعزام کردند و دوباره به سلول انفرادی بازگردانده شد.

تقی رحمانی همسر نرگس محمدی در توییتر خود درباره وضعیت نرگس محمدی ابراز نگرانی کرده و از تداوم بازداشت او در سلول انفرادی خبر داده است.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

نرگس محمدی در مهر ۹۹ پس از تحمل پنج سال و نیم حبس در زندان‌های اوین و زنجان، آزاد شد. نهادهای امنیتی اما پرونده‌ای را در دوران حبس علیه او گشوده و او را به «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق انتشار بیانیه (بیانیه مبارزه با اعدام)»، «تحصن در دفتر زندان (تحصن دی ماه سال۹۸ در اعتراض به کشتار مردم در خیابان‌های سراسر کشور)»، «تمرد از ریاست و مقامات زندان (برای پایان دادن به تحصن اعتراضی)»، «تخریب شیشه‌ها» و «افترا نسبت به اتهام شکنجه‌گری و ایراد ضرب و جرح» متهم کردند.

نرگس محمدی ضمن اعتراض به «اراده نهادهای امنیتی برای نشاندن شاکی در جایگاه متهم»، از شرکت در جلسات رسیدگی سر باز زد. شعبه ۱۱۷۷ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی قدس تهران اما به صورت غیابی نرگس محمدی را در حکمی قطعی به تحمل ۸۰ ضربه شلاق تعزیری ، ۳۰ ماه حبس تعزیری و پرداخت دو فقره جزای نقدی محکوم کرد. او اعلام کرده است این حکم «ظالمانه و شرم‌آور»‌ را نمی‌پذیرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.