ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب رانندگان تاکسی در سنندج

شماری از رانندگان تاکسی سنندج

شماری از رانندگان تاکسی سنندج با خاموش‌ کردن ماشین‌های خود در مقابل تاکسیرانی این شهر اعتصاب کردند.

به گزارش تارنمای "كميته هماهنگی برای كمك به ايجاد تشكل‌های كارگری" هم‌زمان با این اعتصاب در روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، شماری دیگر از رانندگان تاکسی نیز در خیابان‌های شاهپور، فردوسی و فیض آباد این شهر اعتصاب کردند و شمار دیگر از رانندگان تاکسی نیز از سوار کردن مسافر خودداری کردند.

با وجود تهدید نیروهای انتظامی و امنیتی مبنی بر توقیف خودرو و مجوز حمل مسافر، رانندگان تاکسی به اعتصاب خود ادامه دادند. مامورین سازمان تاکسیرانی همچنین شماره پلاک شماری از تاکسی‌های مقابل تاکسیرانی را کندند.

بر اساس این گزارش رانندگان معترض خواستار "صدور نرخ کرایه تاکسی سال ۱۳۹۲ متناسب با نرخ تورم و گرانی، بازگشت یارانه قطعات مصرفی که طرف سازمان تاکسیرانی قطع شده" هستند.

"کاهش قیمت سوخت، استخدام رانندگان با دستمزد ماهیانه و ساعات کاری مشخص و همچنین زوج و فرد کردن تاکسی‌ها برای کاهش ترافیک" از دیگر خواسته‌های اعتصاب‌کنندگان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.