ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان مجاهدين انقلاب هم از هاشمی رفسنجانی حمايت کرد

در پی حمايت جبهه مشارکت

در پی حمايت جبهه مشارکت ايران اسلامی از کانديداتوری اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی، دومين گروه مطرح اصلاح‌طلبان نيز با انتشار بيانيه‌ای از وی پشتيبانی کرد.

سازمان مجاهدين انقلاب در بيانيه خود هاشمی رفسنجانی را "چهره‌ای فراجناحی" معرفی کرده است که به گفته اين سازمان "می‌تواند در افکار عمومی اميد به توقف روندهای فاجعه‌آفرين کنونی و امکان بهبود اوضاع را تقويت کند."

اين گروه اصلاح‌طلب مواضع هاشمی رفسنجانی در سال‌های اخير را "معقول و متوازن" دانسته و گفته است  اين مواضع می‌تواند "نياز مبرم در سطح مديريت کشور" را تأمين کند.

سازمان مجاهدين انقلاب انتخابات رياست جمهوری يازدهم را "يکی از آخرين فرصت‌ها... برای نجات کشور از سراشيبی انحطاط و سقوط" ارزيابی کرده و از "اقتدارگرايان حاکم به ويژه نهادهای امنيتی نظامی" خواسته است با درک شرايط کشور، از "دخالت‌های فراقانونی" در روند انتخابات، خودداری کنند.

اين سازمان "تنها نکته مثبت" انتخابات رياست جمهوری اين دوره را وجود تنها يک نامزد دانسته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • azad

    اي شيطونا دست پبش گرفتن که پس نیفتن؟ سناریوی تکراریشون به دل نمیشینه اون میرحسین نادون رو اینقده تو گوشش خوندن که آره تو اولی تو اولی توهم خود رییس جمهور پنداری بهش دس داد اون اوضاعو باعث شد حالا این پیرمردو علم کردن برین بابا حناتون رنگی نداره

  • hasan

    نماینده مردم آبادان گفت: در یکی دو جلسه اخیر نامه‌ای در مجلس دست به دست شد که در محکومیت آیت‌الله اشمی رفسنجانی بود. بنده انتقاد محتوایی به این نامه داشتم و آن را امضا نکردم. به گزارش ایسنا جواد سعدون زاده با استناد به اصول 8 و 22 قانون اساسی گفت: طی یکی دو جلسه گذشته از برخی از دوستان سوء اخلاق دیده می‌شود. وی خطاب به لاریجانی گفت: از شما می‌خواهم که بازتاب منفی چنین رفتاری را مدنظر قرار داده و برای آن تدبیری کنید. این عضو کمیسیون انرژی گفت: در یکی دو جلسه اخیر نامه‌ای در مجلس در محکومیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دست به دست شد و در آن از نمایندگان خواستند تا این نامه را امضا کند. بنده ضمن آنکه انتقاد محتوایی به این نامه داشتم آن را امضا نکردم ولی مصیبت بدتری که اتفاق افتاده است اینکه تدوین‌کنندگان این نامه که این نامه را به خبرگزاری‌ها و برخی سایت‌ها دادند نام بنده و برخی دوستان دیگر را که این نامه را امضا نکردیم ذیل آن درج کردند. سعدون‌زاده افزود: می‌توانم به جرات بگویم این نامه را امضا نکردم، ولی اسم بنده در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها آمده است.!!! نماینده مردم آبادان تصریح کرد: از همکارانم در مجلس می‌خواهم تقوای اسلامی را رعایت کنند. از تدوین‌کنندگان این نامه که اعتبار نمایندگان را خرج می‌کنند، می‌خواهم ضمانت رفع شبهه‌ها و مسئولیت‌های حقوقی و سیاسی و بازتاب اجتماعی چنین کاری را قبول کنند. لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده آبادان، گفت: آقایان موقع امضای نامه دقت کنند.!!!

  • hasan

    برادر خيلی دلت خوش است . مگر مزه کنندگان پول و قدرت شريک ميخواهند؟ نه ! نوکر ميخواهند !

  • navid

    از کانديد شدن او چيزی برای مردم در نمي ايد يا بايد مطيع ولی باشد يا کنار خواهد رفت همانطور که الان هست .نقش سياه لشکر بازی خواهد نمود.

  • dara

    بنا به خبر دريافتی، دکتر قاسم شعله سعدی، کانديدای انتخابات رياست جمهوری که شب گذشته طی ديدار با روزنامه نگاران و جوانان اصلاح طلب در محل ستاد مرکزی خويش به بيان ديدگاه های خود درباره مسائل مختلف کشور پرداخته بود، صبح امروز طی تماس تلفنی از سوی وزارت اطلاعات برای ساعت ۳ بعدازظهر به محل وزارت اطلاعات در خيابان شهيد عراقی احضار گرديد!!

  • majid

    فرستادن رفسنجانی به صحنه برای خوشحال کردن اصلاح طلبها بود وگرنه نميگذارند از صندوق نام او در آيد.