ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گمانه‌زنی‌ها در مورد کانديداهای گذشته از فيلتر شورای نگهبان

امروز چهارشنبه، در سايتی با

امروز چهارشنبه، در سايتی با عنوان "پايگاه جامع انتخابات ايران"، از سايت‌های خبری داخل، خبری منتشر شده که به‌نسبت پربازتاب بوده است. در اين خبر آمده است:

"به گزارش پايگاه جامع انتخابات ايران، شنيده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که شورای نگهبان از ميان بيش از ۶۰۰ نامزد انتخابات رياست جمهوری يازدهم تنها هفت نفر شامل؛ محسن رضايی، غلام‌علی حداد عادل، اکبر هاشمی رفسنجانی، سعيد جليلی، محمدرضا عارف، علی‌اکبر ولايتی و محمد باقر قاليباف را احراز صلاحيت کرده است."

در ادامه اين خبر آمده: "شنيده‌های ما همچنان حاکی از آن است که در خصوص احراز صلاحيت قاليباف و جليلی تشکيک صورت گرفته بوده اما در نهايت مورد توافق اعضای شورای نگهبان قرار گرفت."

همچنين سايت "عصر ايران" نوشته است صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی، علی‌اکبر ولايتی، محسن رضايی، حسن روحانی، محمدرضا عارف، محمدباقر قاليباف، غلام‌علی حداد عادل، منوچهر متکی، محمدحسن ابوترابی فرد، سعيد جليلی، پرويز کاظمی و محمد شريعتمداری تأييد شده‌اند.

اين سايت افزوده است: "برخی گمانه‌زنی‌ها نيز حاکی از آن هستند که از اين تعداد، تنها هشت يا ۹ نفر تأييد نهايی می‌شوند و نام‌های هاشمی، ولايتی، قاليباف، حدادعادل و جليلی در صدر تأييدشدگان هستند."

فردا آخرين روز تصميم‌گيری شورای نگهبان درباره نامزدهای انتخابات رياست جمهوری است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farid

    در پی قتل چند تن از رهبران کُرد مخالف حکومت جمهوری اسلامی در رستوران میکونوس برلین در سال ۱۹۹۲، دادگاه میکونوس در آلمان پس از پنج سال حکم صادر کرد. در این حکم به جز عوامل اجرایی ایرانی و لبنانی، چهارتن از مقام‌های جمهوری اسلامی نیز به دلیل دست داشتن در طرح ترورها محکوم شدند: علی خامنه‌ای (رهبر جمهوری اسلامی)، اکبر هاشمی رفسنجانی (رییس جمهور وقت)، علی اکبر ولایتی (وزیر امور خارجه) و علی فلاحیان (وزیر اطلاعات).   پلیس بین المللی حکم جلب دارد. اینها چگونه به اروپا سفر خواهند کرد؟ !   

  • sattar

    يک عده پاسدار و بازجو و امنيتی و طراح قتلهای زنجيری ... متکي در سفارت ترکيه دانشجويان ايراني پناهنده را حبس و براي اعدام به ايران ميفرستاده وياقاليباف که دستور کشتار کوي دانشگاه را صادر کرده..همگي ذوب ولي فقيه !

  • hasani

    محمد یزدی افزود که در پاسخ به دبیر شورای نگهبان گفته است: «بررسی برای تعیین صلاحیت افراد بر اساس دلایل و مستندات و این که صریحا بگوییم فلان شخص حق حضور ندارد ثوابی به مراتب بیش تر از دعا و اعتکاف خواهد داشت.»!!!!

  • m.k

    کاملن طبیعی هست که چنین نیز خواهد شد، کار شاقی نکردند این سایت ، اگر واقعیت داشته باشند.