ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عزت‌الله انتظامی چگونگی حضور خود در کنار مشايی و احمدی‌نژاد را توضيح داد

عزت‌الله انتظامی، بازيگر مطرح سينمای

اسفنديار رحيم مشايی ـ عزت‌الله انتظامی و محمود احمدی‌نژاد

عزت‌الله انتظامی، بازيگر مطرح سينمای ايران در نامه‌ای خطاب به مردم چگونگی حضور خود در وزارت کشور را به‌هنگام ثبت‌نام اسفنديار رحيم مشايی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم، توضيح داد.

بر اساس اين نامه، وی در جريان نبوده که در آن روز مشايی قرار است در انتخابات رياست جمهوری ثبت‌نام کند و نمی‌دانسته که قرار است در کنار مشايی و محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران، شکار دوربين خبرنگارها شود.

به‌گفته اين بازيگر قديمی سينمای ايران، وی برای راه‌اندازی يک بنياد فرهنگی و هنری که همچنان بدون مجوز باقی مانده بود يک هفته پيش از اين ماجرا با مشايی برای حل اين موضوع تماس گرفته بود.

انتظامی می‌گويد در روز ماجرا وی را با خودروی ويژه و با "چراغِ گردانِ قرمز رنگ بالای ماشين" به ديدار مشايی بردند و در طول راه با بی‌سيم مرتب محل خود را گزارش می‌دادند.

در حالی که وی کاملا بی‌اطلاع بوده، او را به ساختمان وزارت کشور می‌برند و در ميان ازدحام حاضران، مشايی و احمدی‌نژاد در طرف چپ و راست او جای می‌گيرند و عکاس‌ها نيز از آن‌ها عکس می‌گيرند.

عزت‌الله انتظامی در پايان نامه خود خطاب به مردم ايران می‌گويد: "من برای شما هميشه همان عزتم، همانی که از ۱۳ سالگی در تماشاخانه‌های لاله‌زار با تشويق‌های شما بزرگ شده‌ام... همانی که همراه شما با دردهای ايران بسيار گريسته‌ام و با شادی‌هايش لبخندها زده‌ام... برای شما من هميشه همان عزتم... بچه‌ای از سنگلج..."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.