ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی لاریجانی: جنتی اطلاع درستی از نظارت بر انتخابات شوراها ندارد

در پی انتقاد احمد جنتی،

در پی انتقاد احمد جنتی، از نحوه نظارات بر انتخابات شوراها، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی روز شنبه،۲۸ اردیبهشت گفت که آقای جنتی "اطلاع درستی" در نظارت بر انتخابات شوراها ندارد.

به گزارش تارنمای خانه ملت، رئیس مجلس با اشاره به اینکه نظارت بر انتخابات شوراها توسط نمایندگان به صورت "دقیق" انجام می شود، اضافه کرد: "در همه زمینه هایی که قانون مشخص کرده نظارت نمایندگان نیز مطابق قانون خواهد بود و نباید نگرانی از این جهت به جامعه القا شود."

احمد جنتی، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفته بود که نظارت بر انتخابات شوراها صفر است.

علی لاریجانی در واکنش به این سخنان گفت: "تا دو روز پیش پرونده‌ها در هیات‌های اجرایی توسط دولت رسیدگی می‌شد و از دو روز گذشته هیات نظارت توسط نمایندگان شهرها و روستاها کار خود را آغاز کرد و نمایندگان نیز پنجشنبه و جمعه گذشته را صرف همین امر کردند."

تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا را مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد و نیازی به گذشتن کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • cyrus

    راه حل انتخابات آزاد مانند اولين دوره بعداز انقلاب است . مردم ولي نميخواهند . مردم تعيين کننده هستند نه شوراي نگهبان .