ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جمع‌آوری امضا در مجلس برای نکوهش "اشرافی‌گری"

شماری از نمایندگان مجلس در

شماری از نمایندگان مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای حمایت از سخنان احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در خصوص "نکوهش اشرافی‌گری" هستند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوالقاسم جراره،عضو فراکسیون اصولگرایان گفت که تا کنون ۴۰ نماینده این نامه را امضا کرده‌اند.
احمد جنتی در خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته تهران در رابطه با خصوصیات رئیس جمهوری آینده ایران گفته بود:"رئیس‌جمهور نباید با بنز تردد کند و خانه آن‌چنانی داشته باشد." به نظرمی‌رسد اشاره او به اکبر هاشمی رفسنجانی است که در هنگام ثبت‌نام برای نامزدی ریاست جمهوری با خودروی بنز به وزارت کشور آمد.
ابوالقاسم جراره با بیان اینکه "مکتب اسلام با اشرافی‌گری منافات دارد"، گفته است: "به برکت انقلاب اسلامی قرار بر ادامه نیافتن زندگی طاغوتی و اشرافی‌گری بود اما در سال‌های پس از انقلاب برخی از مسوولان مدل غربی در توسعه و پیشرفت کشور را جایگزین نگاه اسلامی به توسعه پیشرفت کردند."
علی مطهری، یکی دیگر از نمایندگان اصولگرای مجلس در واکنش به این سخنان احمد جنتی گفته بود که فکر نمی‌کند "پژوی آقای جنتی ارزان‌تر از بنز آقای هاشمی باشد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.