ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری حراست وزارت ارتباطات و کارمندان مرکز ملی فضای مجازی

نیروهای حراست وزارت ارتباطات و

نیروهای حراست وزارت ارتباطات و شماری از از مسئولان پژوهشگاه سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت با ورود به مرکز ملی فضای مجازی وابسته به شورایعالی فضای مجازی با کارمندان این مرکز درگیر شدند و خواستار بازپس‌گیری ساختمان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیروهای حراست ارتباطات با قفل کردن آسانسورهای ساختمان، مانع ورود و خروج افراد شدند و اتاق معاون اداری مالی این مرکز را تخلیه کردند.

این نیروها گفتند که با "حکم و دستور رئیس جمهور" به این مرکز آمده و قصد پس گرفتن آن را دارند.

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات که یکی از زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات بود، سال گذشته منحل شد و ساختمان آن به مرکز ملی فضای مجازی داده شد. وزارت ارتباطات ادعا می‌کند که این پژوهشگاه به صورت "غیرقانونی" از این وزارتخانه جدا شده و خواهان بازپس‌گیری آن است.

شورای عالی فضای مجازی در سال ۱۳۹۰ با حکم رهبر جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد و تحت نظر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه اداره می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.