ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی رفسنجانی: با برنامه‌های نو آمده‌ام

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت و کانديدای انتخابات رياست جمهوری يازدهم امروز در ديدار با استادان حوزه علميه قم، گفت: "با توجه به تجربه‌های اجرايی گذشته ولی با ديدگاه‌ها و برنامه‌های نو، برای رفع مشکلات معيشتی و اقتصادی مردم، تقويت عقلانيت و اعتدال در جامعه، تأمين آسايش و امنيت و ترميم سياست خارجی آمده‌ام."

هاشمی رفسنجانی بدون اشاره به جزئيات اين برنامه‌ها، اين راه را "دشوار ولی ممکن و قابل حصول" عنوان کرد و افزود: "متأسفانه گروه يا جريان‌های سياسی که در گذشته، با تعريف و تمجيدهای غلط بی‌حدّ و حصر خود، موجبات شکل‌گيری شرايط موجود را فراهم کرده‌اند، امروز به جای اذعان به اشتباهات و جلوگيری از تداوم آن، همچنان اصرار به پيمودن همان مسير دارند."

وی گفت: "تشديد بداخلاقی‌های سياسی، دروغ‌پراکنی‌ها، شايعه‌سازی‌ها، جعل و تحريف اخبار در سال‌های اخير، به‌ويژه در آستانه برگزاری انتخابات با هدف تخريب و بدنام کردن رقيب يا رقبا توسط برخی محافل سياسی خاص و رسانه‌های همسو که بعضاً از بودجه‌های مستقيم يا غيرمستقيم بيت‌المال نيز اداره می‌شوند، تأسف‌بار است."

هاشمی رفسنجانی تداوم اين‌گونه "بداخلاقی‌ها و تخريب‌ها" را مانند يک قيچی دو لبه دانست که روزی دامنگير خود آن‌ها نيز خواهد شد.

وی همچنين تأکيد کرد که نبايد سوءمديريت برخی افراد و جريان‌ها، به پای روحانيت و علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی نوشته شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.