ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

با تشديد فضای امنيتی، ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب تعطيل شد

سايت آفتاب صبح اميد، عصر

سايت آفتاب صبح اميد، عصر روز گذشته اعلام کرد که در پی حضور گسترده نيروهای امنيتی و انتظامی در سطح شهر تهران و با بالا گرفتن شايعه رد صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی، ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب در تهران به‌طور موقت تعطيل شد.

بنا به اين گزارش، تعطيلی ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب در تهران با هماهنگی با ستاد مرکزی هاشمی رفسنجانی صورت گرفته است.

در همين رابطه يک منبع آگاه در ستاد اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: "طی روزهای گذشته چندين نفر از فعالان ستادی به نهادهای امنيتی احضار شده‌اند و با توجه به فضای امنيتی حاکم بر شهر بهتر است تا اعلام قطعی صلاحيت‌ها توسط وزارت کشور، فعاليت ستادی مشهود نداشته باشيم."

شورای نگهبان امروز نتايج بررسی صلاحيت نامزدهای انتخابات رياست جمهوری يازدهم را اعلام می‌کند.

در همين حال اين منبع آگاه در گفت‌وگو با سايت آفتاب صبح اميد خبر اعلام قطعی رد صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی را تکذيب کرد و گفت: "اين شايعه از روز گذشته توسط رسانه‌ها و افراد مشخصی دامن زده می‌شود که در اين انتخابات منافع ديگری را به جز منافع ملی و مصلحت نظام و کشور دنبال می‌کنند، در حالی که هنوز هيچ منبع رسمی آن را تأييد نکرده و به خود آقای هاشمی نيز خبری مبنی بر رد صلاحيت داده نشده است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.