ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفتر هاشمی رفسنجانی "تلاش‌های تخريبی" عليه وی را شگفت‌انگيز خواند

دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس

دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و کانديدای انتخابات رياست جمهوری با انتشار اطلاعيه‌ای نسبت به "تلاش‌های تخريبی" عليه وی واکنش نشان داد.

در اين اطلاعيه ضمن اشاره به پيشينه هاشمی رفسنجانی آمده است ثبت ‌نام وی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم "باعث نگرانی بعضی از نامزدها و طرفداران و رسانه‌هايشان شده" و پس از آن "لحن به اصطلاح دلسوزانه" آن‌ها برای توصيه به عدم ورود به عرصه انتخابات عوض شده و روند "تخريب" را در پيش گرفته‌اند.

دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی در اطلاعيه خود "تخريب‌ها و پرونده‌سازی‌ها" عليه وی را کار "ساواک، گروهک‌های چپ، دشمنان داخلی و خارجی نظام و تندروهای سياسی" دانسته و از اين‌که "شخصيت‌ها و روزنامه‌های مدعی اصولگرايی" نيز با آن‌ها همنوا شده‌اند اظهار شگفتی کرده است.

در اين اطلاعيه آمده است: "متأسفانه در شرايط حاضر؛ بخش مهمی از کانديداها و حاميان آن‌ها، پايه تبليغات خود را بر مبنای «تخريب» قرار داده‌اند، بدون اين‌که به اين مهم واقف باشند که از يک سو، نظام را در حوزه‌های مختلف زير سئوال می‌برند و از سوی ديگر انعکاس «تخريب» رقيب متوجه خود آنان می‌شود و در واقع آن‌ها هم خود را «تخريب» می‌کنند و هم به نظام آسيب می‌رسانند."

در روزهای اخير برخی از سايت‌ها و رسانه‌های ايران از احتمال رد صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی نوشتند و سخنگوی شورای نگهبان نيز روز گذشته گفت اين شورا نامزدهايی را که سن بالايی دارند به دليل اين‌که توانايی انجام مسئوليت رياست جمهوری را ندارند ردصلاحيت می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.