ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استیون سودربرگ از سینما کناره‌گیری می‌کند

استيون سودربرگ، کارگردان سرشناس و

استیون سودربرگ

استيون سودربرگ، کارگردان سرشناس و موفق سینمای جهان اعلام کرد که قصد دارد تا مدت‌ها فیلم نسازد.

به گزارش رادیو زمانه، سودربرگ در حاشیه برگزاری شصت و ششمین جشنواره فیلم کن گفت: «قصد دارم تا مدت‌ها فیلم نسازم. نمی‌دانم چقدر این مدت طول می‌کشد.»

استیون سودربرگ با فیلم «پشت شمعدان» در جشنواره فیلم کن شرکت کرده و یکی از رقیبان اصغر فرهادی با فیلم «گذشته» به شمار می‌آید.

در «پشت شمعدان» مایکل داگلاس و مک دیمون بازی می‌کنند. این فیلم بر اساس یک رمان زندگی‌نامه‌ای ساخته شده و داستان زندگی و رابطه عاشقانه لیبراچی، پیانیست و خواننده ایتالیایی- لهستانی‌تبار آمریکایی را روایت می‌کند که در دهه‌های ۵۰ تا ۷۰ میلادی از مشهور‌ترین و گران‌ترین نوازندگان و خوانندگان جهان بود و در سال ۱۹۸۷ بر اثر بیماری ایدز درگذشت. فیلم توسط شبکه تلویزیونی «اچ بی‌ او» تهیه شده و در پیش‌نمایش‌هایش توجه بسیاری از منتقدان و علاقمندان به سینما را جلب کرده بود.

سودربرگ به پرسش خبرنگاران که آیا «پشت شمعدان» آخرین فیلم اوست، پاسخ روشنی نداد. این کارگردان پنجاه ساله گفت: «اگر چنین باشد، نمی‌توانم بگویم ناخشنود خواهم بود.»

سودربرگ در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کن در سخنانی از تسلط پول بر سینما انتقاد کرده بود و پیش‌بینی کرده بود که به دلیل وحشت تولیدکنندگان هالیوود از سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌های نه چندان سودآور ممکن است سینمای هالیوود در رقابت با سینمای بالیوود و فیلم‌هایی که با کمترین هزینه اما برای مخاطب عام ساخته می‌شوند و ارزش هنری چندانی ندارند، شکست بخورد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.