ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"اعتراض از طريق قانونی"؛ واکنش مشايی و طرفدارانش به رد صلاحيت وی

پس از رد صلاحيت اسفنديار

پس از رد صلاحيت اسفنديار رحيم مشايی، کانديدای مورد حمايت محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران در انتخابات رياست جمهوری يازدهم، وی در واکنش به رد صلاحيتش گفت: "من رد صلاحيت خود را ظلم می‌دانم و حل آن را از طريق مقام معظم رهبری پيگير خواهم بود."

وی همچنين گفت در حال فکر کردن به چگونگی حل موضوع رد صلاحيت خود از طريق آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران است.

از سوی ديگر وحيد شاکری، سخنگوی ستاد تبليغاتی مشايی گفته است با وجود رد صلاحيت وی "ستاد مردمی زنده باد بهار" که ستاد انتخاباتی مشايی است به فعاليت خود ادامه می‌دهد و از کليه راهکارها و ظرفيت‌های قانونی، جهت تائيد صلاحيت اين کانديدای مورد حمايت دولت دهم بهره خواهد برد.

همچنين "دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حاميان اسفنديار رحيم مشايی" نيز با انتشار بيانيه‌ای  اعلام کرد اين دفتر "با استفاده از حداکثر ظرفيت‌های قانونی موجود کشور، موضوع تجديدنظر و رفع ابهامات احتمالی در تصميم شورای محترم نگهبان را پيگيری خواهد کرد."

اين دفتر ضمن تأکيد بر حضور "همه‌ سليقه‌ها و جريان‌های معتقد به جمهوری اسلامی" در انتخابات از رهبر جمهوری اسلامی خواسته‌اند تا از "تضييع حقوق اساسی ملت" جلوگيری کند.

"دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حاميان اسفنديار رحيم مشايی" همچنين از محمود احمدی‌نژاد نيز خواسته است تا نسبت به "رفع تضييقات احتمالی" اقدام کند.

در همين حال اين دفتر گفته است فلذا شرايط فعلی در نظام را بن‌بست نمی‌داند و از حاميان اسفنديار رحيم مشايی خواسته است که با حفظ آرامش و اتکا به صبر و اميد و توسل به روش‌های قانونی، فعاليت‌ها و اقدامات خود را سازماندهی کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.