ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عذرخواهی مشايی از عزت‌الله انتظامی

دولت بهار، سايت دفتر هماهنگی

دولت بهار، سايت دفتر هماهنگی ستادهای انتخاباتی اسفنديار رحيم مشايی نامه‌ای با دست‌خط مشايی منتشر کرده که در آن از آن‌چه که در روز ثبت‌نامش در انتخابات رياست جمهوری بر عزت‌الله انتظامی، بازيگر کهنه‌کار سينمای ايران گذشت پوزش خواسته است.

اسفنديار رحيم مشايی، کانديدای رد صلاحيت‌شده انتخابات رياست جمهوری يازدهم در نامه کوتاه خود خطاب به عزت‌الله انتظامی نوشته است: "از وضعيتی که پيش آمد خيلی متأثر شدم. روا نيست که در پی يک عمر تلاش خاطرتان مکدر شود."

در روز ثبت‌نام اسفنديار رحيم مشايی در انتخابات رياست جمهوری، عکس‌هايی منتشر شد که در آن مشايی را در کنار محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران و حامی مشايی، و همچنين عزت‌الله انتظامی نشان می‌داد که شائبه حمايت انتظامی از اين کانديدا را ايجاد می‌کرد.

عزت‌الله انتظامی ۲۷ اردبيهشت‌ماه در نامه‌ای خطاب به مردم نوشت در جریان نبوده که در آن روز مشایی قرار است در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند و نمی‌دانسته که قرار است در کنار مشایی و محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران، شکار دوربین خبرنگارها شود.

انتظامی گفت برای پيشبرد کار راه‌اندازی يک بنياد فرهنگی قرار بوده با مشايی ملاقات کند اما در حالی که وی کاملا بی‌اطلاع بوده، او را به ساختمان وزارت کشور می‌برند و در میان ازدحام حاضران، مشایی و احمدی‌نژاد در طرف چپ و راست او جای می‌گیرند و عکاس‌ها نیز از آن‌ها عکس می‌گیرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.