ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس بسيج: اقدام شورای نگهبان شور و نشاط انتخاباتی را افزايش داد

محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج

محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج امروز در بندرعباس با اشاره به بررسی صلاحيت نامزدهای انتخابات رياست جمهوری گفت: "اقدام شورای نگهبان اقدامی مقتدرانه، متقن و بر اساس معيارها و ضوابط قانونی در بررسی صلاحيت‌ها بوده و اقدام اين شورا، خود يک حماسه سياسی بود."

شورای نگهبان اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و اسفنديار رحيم مشايی، کانديدای مورد حمايت محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران را رد صلاحيت کرد.

نقدی افزود: "رأی قاطع شورای نگهبان، شور و نشاط مردم را برای حضور پای صندوق‌های رأی افزايش داد."

رييس سازمان بسيج در بخش ديگری از سخنان خود از "بهره‌برداری سياسی جوايز بين‌المللی مثل جايزه اسکار و جايزه صلح نوبل عليه ايران" سخن گفت و افزود: "جايزه فرمايشی اسکار دو سال است که کاملاً در اختيار سيستم‌های سياسی است و طی دو سال گذشته جايزه اسکار به فيلم‌های ضد ايرانی که يکی ساخته ايران و يکی ساخته آمريکا بود تعلق گرفت که هيچکدام از اين فيلم‌ها توسط هنرمندان تقدير نشدند، يعنی ارزش هنری برای اين فيلم ها قائل نبودند."

اشاره نقدی به دو فيلم "جدايی نادر از سيمين" ساخته اصغر فرهادی و "آرگو" ساخته بن افلک است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرسده

    آورین ! حالا برو بشین خونه کشکتو بساب بازنشسته سیاسی موزمار !!!

  • haddi

    کلمه- گروه خبر: اکبر هاشمی رفسنجانی در سخنانی تکان دهنده در جمع اعضای ستاد خود با بیان اینکه “با این کوه مشکلات هرکس که راضی به پذیرفتن مسوولیت باشد باید ابتدا قصدش را پرسید که با این بودجه بدون منابع چگونه می خواهد ۲۵ درصد حقوق کارمندان را افزایش دهد؟ می پرسد: دولتی که بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به بانک ها و پیمانکاران بدهکار است را چگونه می خواهد اداره کند؟ پولی نمانده و اگر هم باشد قابل انتقال به داخل نیست، تصریح کرد: پول های خارجی را خوشبینانه به چین دادیم و آنها با دریافت هزینه ای آن را به یوآن تبدیل کردند و بعد هم گفتند به جای پول کالا می دهیم و بعد از آن هم گفتند نه هر کالایی، بلکه آنچه خودمان تعیین می کنیم می دهیم. هند هم آمده نفت ما را با قیمتی خیلی ارزان می خرد اما حاضر نیست حتی روپیه بپردازد. این گزارش وزیر بازرگانی و رییس کل بانک مرکزی است که در یکی از جلسات تلخ مجمع آمدند و گفتند. کشاورزی و دارو با محصولات چینی نابود شده اند هاشمی رفسنجانی در ادامه افزود: ما کشاورزی کوچکی داریم. با سم های چینی محصولات پارسال و امسال را از دست دادیم حالا ببینید مردمی که داروی چینی می خورند چه می کشند. چند سال پیش با یک تمام بهترین داروهای دنیا را می خریدیم. وضع دارو و غذا این شده و هیچکس نمی داند فردا چه می شود. رفسنجانی با اشاره به اینکه “افتخاراتی که ایران چه قبل !! و چه بعد از انقلاب داشت کتمان شدنی نیست و ایران کشوری عزیز بود !،” می گوید: من خودم با ماشین همه کشورهای اروپایی را گشتم و رانندگی کردم. از این کشور به آن کشور می خواستم بروم فقط پاسپورت را نشان می دادم. حالا به جایی رسیدیم که مردم امروز می ترسند زن خودشان را با خود به سفر خارجی ببرند چون بی اهانتی می شود.