ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"هاشمی رفسنجانی در اولين فرصت بيانيه‌ای منتشر خواهد کرد"

محسن هامشی رفسنجانی، يکی از

محسن هامشی رفسنجانی، يکی از فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی گفته است پدرش سر فرصت بيانيه‌ای منتشر خواهد کرد.

محسن هاشمی درباره واکنش پدرش پس از رد صلاحيت به خبرگزاری مهر گفت: "من وقتی ايشان را ديدم هيچ نکته‌ای به من درباره رد صلاحيت نگفتند."

به‌گفته وی اکبر هاشمی رفسنجانی در اولين فرصت قرار است درباره دلايل حضور خود در انتخابات رياست جمهوری و در پی آن عدم احراز صلاحيتش از سوی شورای نگهبان بيانيه صادر کند.

محسن هاشمی گفت هنوز مشخص نيست مخاطب بيانيه پدرش مردم هستند يا مسئولان حکومتی.

وی گفت پدرش هم‌اکنون در دفتر خود ميزبان اعضای ستاد انتخاباتی‌اش است و در حال تقدير از آن‌هاست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • iraj

    صادق زیباکلام، استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی در گفت و گویی با شبکه آنلاین ۲۵ خرداد می گوید موضوع رد صلاحیت هاشمی از زمان ثبت نام او آغاز شد زیرا اصولگرایان مشاهده کردند که ثبت نام او باعث به وجود آمدن یک موج شده و می رود تا دوم خرداد دیگری ایجاد کند. لذا تنها راهی که حاکمیت می توانست مانع از سونامی هاشمی شود، رد صلاحیت او بود. زیباکلام گفت: شورای نگهبان این حق را برای خودش قائل است که برای هفتاد و پنج میلیون ایرانی تعیین تکلیف کند و بگوید به چه کسی میتوانید رای دهید و به چه کسی نمی توانید رای دهید. شورای نگهبان این را حق خود می داند !! . اما ما به عنوان یک شهروند از حق دیگری برخورداریم که به عنوان انسان به ما اعطا شده که به هر کسی که خودمان میخواهیم رای دهیم نه به هر کسی که شورای نگهبان می گوید. اساس و بنیان مردمسالاری بر این نکته ساده قرار گرفته که مردم آزاد هستند به هرکس که تشخیص می دهند رای بدهند نه به کسانی که شورای نگهبان تعیین می کند.

  • sohrab

    پسر خميني هم به ولي فقيه معترض شد و سکته اش دادند!.... براي اينها مهم نيست . ميلياردها دلار در ميان است!!

  • anonymous

    این ها دود همان اتشی است که اقای رفسنجانی ۳۰ سال پیش روشن کردند و حالا ان دود به چشمان خودشان  میرود.   جای تعجبی هم نیست.  ایشان برای بقای خویش و حکومت اصرار ادشتند که اقای خامنه ای رهبر شوند  غافل از اینکه این اقا یک رگ یک دندگی از جدش اما م حسین به ارث برده است. دیگر اینکه مذهب شیعه در خود یک حکم بلامنازع و تام و تمام را حمل میکند و ان همان تقیه است که به پیروان ولایت توصیه میکند تا زمانی که محتاجند کوتاه بیایند و وقتی که خرشان از پل گدشت میتوانند هر کاردلشان خواست بکنند.  رهبر هم با هاشمی همین کار را کرد.  از وی به عنوان پل پیروزی استفاده کرد و بعد هم اقا مجتبی فرزند برومند اقا بی هیچ حجب و حیایی برای حفظ دین مبین اسلام و بیت رهبری هاشمی را در منقل اتش انداخت انهم نه یکبار بلکه چندبار.  در کدام دین مبین یا غیر مبین دیده ایم که طرفداران ولایت به دختر یکی از زعمای قوم در روز روشن فحاشی کنند و بعد هم رهبر ان افراد را مومن و متدین بنامد!؟  اگر اقای هاشمی بیانیه ای هم صادر کنند چیزی دز حد یک تقیه یا امثال انست که بتوانند خرشان را از پل بگزرانند.  منتظر بیانیه اقای هاشمی هستیم تا اخرین میخ را در تابوت مرده نم کرده حکومت اسلامی فرو کنند.