ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزارش ویدئویی: طالبان با شدت به سرکوب و ارعاب در پنجشیر ادامه می‌دهد

بهنود ــ طالبان دست به بازداشت و قتل خودسرانه شهروندان در پنجشیر و اندراب‌ها زده و بخش‌هایی از جمعیت بومی را به احبار کوچانده است.

بعد از سقوط کابل به دست طالبان، مخالفان برقراری امارت اسلامی در آن کشور پیرامون احمد مسعود، فرزند احمد شاه مسعود، فرمانده جبهه مقاومت علیه طالبان در پنجشیر واقع در شمال کابل گرد آمدند و جبهه‌ای از مقاومت در آنجا شکل گرفت. طالبان با شدت به سرکوب «جبهه مقاومت ملی افغانستان»، مهم‌ترین گروه سیاسی و نظامی مخالف حکومت طالبان در پنجشیر دست زد. بهنود در گزارش ویدئویی زیر به آخرین وضعیت سرکوب غیرنظامیان در پنجشیر می‌پردازد.

جنایت‌های طالبان درپنجشیر متوقف نشده است. بازداشت افراد ملکی، ترور وکشتار باشنده‌گان این ولایت کار همه روزه‌ی طالبان است. این گروه هم چنان در ولایت بغلان باشندگان شهرستان‌ اندراب‌ها را وادار به کوچ اجباری کرده است و به آنها می‌گوید حق سکونت در استان‌های شمالی افغانستان را ندارند.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.